پلتفرم هوشمند موسیقی آدیوم: دانلود آسان تمام آهنگ‌های جدید، قدیمی و خاص

بیشتر مواقع در هنگام دانلود و جستجوی آهنگ‌ها و موسیقی‌های مورد علاقه، مشکلاتی نظیر تبلیغات مزاحم، پیدا نشدن آهنگ و غیره اجتناب‌ناپذیر هستند. خوشبختانه، برای غلبه بر این گونه مشکلات، موتورهای جستجوی ویژه موسیقی روی کار آمده‌اند تا کاربران بتوانند به آسانی و سریع به جستجو و دانلود آهنگ‌های مد نظرشان بپردازند؛ اما آیا پیشرفت‌ها به موتورهای جستجوی صوتی ختم می‌شود؟

موتور جستجوی موسیقی و کاربرد آن

اطلاعات فایل‌های صوتی موجود در صفحات مختلف وب، توسط این موتورهای جستجو به صورت کاملاً هوشمندانه و با ساختاری منظم در اختیار شما قرار می‌گیرد. بنابراین موتورهای جستجوی موسیقی، کار جستجوی آهنگ مورد علاقه و دانلود آنها را بسیار آسان‌تر می‌کنند که همین امر باعث می‌شود تا در زمان شما صرفه‌جویی شود.

آدیوم نخستین پلتفرم موسیقی ایرانی بهره گرفته از موتورهای جستجوی صوتی

در ایران اولین موتور جستجو برای پیدا کردن آهنگهای ایرانی، موتور جستجوی بی‌نظیر “آوا” در ذره‌بین بود؛ اما هرگز پلتفرمی ایرانی که از این موتورها استفاده کند، وجود نداشت؛ از این رو، شما برای پیدا کردن و دانلود آهنگ مورد علاقه خود، مجبور بودید از گوگل استفاده کنید. همچنین، بعد از زیر و رو کردن صفحات مختلف وب و دیدن تبلیغات زیاد، حتی ممکن بود به دلایلی مثل عوض شدن منبع یا عدم وجود آهنگ، نه تنها آهنگ خود را پیدا نکنید، بلکه ممکن بود سیستم شما ویروسی نیز بشود.

پلتفرم موسیقی آدیوم چگونه به شما کمک می‌کند؟

در آدیوم که یک پلتفرم‌ موسیقی بر پایه موتور جستجو است، آهنگ‌ها و موسیقی‌های متنوع مطابق با سلایق کاربران ارائه می‌شود. در این پلتفرم شما می‌توانید انواع آهنگ‌ها و موسیقی‌های گوناگونی اعم از شاد، غمگین، ویژه ماشین، جاده و غیره را پیدا کرده و دانلود کنید.

این پلتفرم به منظور جستجوی ساده‌تر آهنگ‌های جدید، قدیمی و محلی برای مناسبت‌های مختلفی مثل مراسم مذهبی، عروسی و تولد و … در اواسط سال ۱۴۰۲ معرفی شد. در آدیوم، کاربران می‌توانند موسیقی‌های مورد علاقه‌ خود را به آسانی و بدون تبلیغات مزاحم پیدا کنند. آدیوم با استفاده از قابلیت هوش مصنوعی به کاربران مختلف با توجه با آهنگ‌هایی که گوش داده‌اند، آهنگ‌های پیشنهادی ارائه می‌کند. به همین دلیل در این پلتفرم افراد می‌توانند به راحتی موسیقی‌ها و خوانندگان مورد علاقه‌ خود را که شبیه به سلیقه آنها در موسیقی است، کشف کنند.

همچنین از دیگر ویژگی‌های مثبت آدیوم، می‌توان به قابلیت گوش دادن و دانلود آهنگ‌ها بدون دیدن تبلیغات مزاحم اشاره کرد. بنابراین، کاربران می‌توانند بدون دردسر و با خیالی آسوده، فایل‌های آهنگ‌های مورد علاقه خود را در آدیوم دانلود و گوش کنند.

پاسخی بگذارید