تجزیه و تحلیل

برای انجام یک کار پژوهشی نیازمند دانستن روش های مناسب جمع آوری داده، نحوه انتخاب روش های آماری مناسب برای تجزیه تحلیل فرضیات و سوالات تحقیق و در کل نیازمند یک مشاور خوب آماری هستیم. اکثرا مشاهده می شود که پژوهشگران به علت عدم اطلاع کافی از روش‌های مناسب تجزیه و تحلیل با سردرگمی مواجه هستند. و حتی پس از اجرای پژوهش متوجه اشتباه در طراحی و انتخاب روش مناسب برای رسیدن به نتیجه مورد نظر میشوند که بعضا غیر قابل جبران است.

بخش کلیدی در تجارت موفق!

هر مجموعه تجاری، بایستی گسترش فعالیت های آنلاین را به عنوان یک بخش کلیدی از استراتژی های شرکت خود قرار داده و با حضور فعال، توجه بیشتری از مخاطبان را به خود جلب کنید. داشتن مخاطبان زیاد به شما اجازه می دهد تا با نمایش محصولات و خدمات خود ، مشتریان بیشتری کسب کنید. تجزیه و تحلیل ما، با سنجش رفتار رقبا و آنالیز دقیق نیاز مخاطبان، به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان بالفعل و وفادار تبدیل کنید.

طرح کسب و کار ( Business Plan ) … !

یک طرح تجاری، نوشته‌ای توصیفی و جامع در مورد کسب و کار یک موسسه، گروه یا فرد کارآفرین است.این طرح حاوی بررسی‌های دقیقی در خصوص تولیدات یا خدمات یک شرکت، بازار و مشتریان، رقبا، منابع انسانی، منابع تامین مالی، تکنولوژی و ابعاد فنی محصول یا خدمات و … است.

یکی از مهم‌ترین کارکردهای طرح تجاری این است که با تدوین آن، کارآفرین می‌تواند عوامل داخلی و خارجی درگیر در یک کسب‌وکار را شناسایی و اثرات آنها را بر روی فعالیت خود بررسی نماید. یکی دیگر از کارکردهای طرح تجاری این است که قضاوت در مورد سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری بر روی یک طرح را برای سرمایه‌گذاران یا وام‌دهندگان طرح تسهیل می‌کند.
این گزارش اغلب برای جلب نظر سرمایه‌ گذاران یا شریک‌های بالقوه آماده می‌شود اما یک کارآفرین با آماده کردن آن می‌تواند به نقاط ضعف و قوت طرح خود پی ببرد.
طرح تجاری به سوالاتی از قبیل: «هم‌اکنون کجاییم؟»، «به کجا می‌رویم؟» و «چطور به آنجا برویم؟» پاسخ می‌دهد.

پاسخی بگذارید