نکات مهم در هنگام خرید...
با گسترش شبکهها و اینترنت، راههای مختلفی برای معرفی کسب و کار یا خدمات وجود دارد که یکی از این روش ها، استفاده از رپورتاژ آگهی است. ولی دو نکته مهم در خرید رپورتاژ حائز اهمیت است که عبارتند از: ...
م
مجسم کنید برای رساندن سایت خود به رتبه های بالاتر هر کاری که می توانید انجام دهید، اما باز هم نتیجه دلخواه را به دست نیاورید. چه اتفاقی می افتد اگر زمان زیادی را صرف یادگیری سئو کنید، وقت خود را صرف کار با ابزار های مختلف و بسیار زیاد سئو کنید اما هنوز هم مطمئن نباشید که کار های سئو سایت را به خوبی انجام می دهید یا خیر ؟ این کار نه تنها ناامید کننده است، بلکه یک تهدید بزرگ برای کسب و کار اینترنتی شما نیز محسوب می شود.
اگر با کارهایی که برای سئو سایت خود انجام داده اید، باعث این شوید که گوگل سایت شما را جریمه کند، این کار برای شما هزینه زیادی خواهد داشت. پس منطقی نیست که بخواهید به تنهایی سئو سایت خود را انجام دهید. شما می توانید از مشاورین خدمات سئو سایت مرکز سئو کمک بگیرید و با سئو ارگانیک، رتبه سایت خود را بالا ببرید. پس قبل از هر اقدامی خطرات این کار را مدنظر داشته باشید.
هنگامی که خدمات سئو سایت خود را به یک آژانس معتبر می سپارید، می توانید بهترین کار هایی را که در آنها تخصص دارید انجام دهید، روی استراتژی خود کار کنید، روابط خود با مشتریان را تقویت کنید و یا زمان بیشتری برای خود داشته باشید.
برای این که سایت شما در نتایج گوگل یا هر موتور جستجوی دیگر نمایش داده شود، دو کار می توانید انجام دهید : یا از تبلیغات کلیکی ppc استفاده کنید و با به طور ارگانیک در نتایج قرار بگیرید. اگر نتایج ارگانیک را انتخاب می کنید، نیاز نیست هیچ هزینه ای برای ظاهر شدن در نتایج به گوگل پرداخت کنید. با این حال این روش یک روش معتبر و با ارزش است که برای رسیدن به اوج، باید روی سایت خود کار کنید تا به اندازه کافی قدرتمند شود.
برای کسانی که در زمینه سئو تخصص لازم را ندارند، بهترین کار برای قرار گرفتن در نتایج گوگل و موتور های جستجوی دیگر، استفاده از خدمات سئو سایت شرکت های معتبر مانند مرکز سئو است.
پاسخ : خدمات سئو سایت ارگانیک خدماتی هستند که به منظور بهبود رتبه وب سایت در نتایج موتور های جستجو به طور طبیعی، طراحی شده اند. این خدمات می تواند شامل هر چیزی از تنظیمات سایت تا استراتژی های پیچیده باشد. آژانس هایی که روی سئو سایت ها کار می کنند، دانش لازم برای ارزیابی و بهبود همه عناصر سایت شما را برای رشد طبیعی دارند. فعالیت هایی که روی سایت ها به منظور رتبه بندی انجام می شود، بسیار زیاد است، بنابراین تیم هایی که این خدمات را ارائه می دهند، معمولا مهارت های متنوعی دارند. از کار روی شبکه های اجتماعی گرفته تا برنامه نویسی، کاهش سرعت و غیره.
برخی از خدمات سئو
خدمات سئو ارگانیک اغلب هزینه کمتری دارد، اما نتایج آن ماندگار تر است و قدرت سایت شما را بالا می برد.
سئو ارگانیک هرگز ارزش خود را از دست نمی دهد. درست است که گوگل برای لینک های پرداخت شده خود که با تبلیغات ppc به نتایج اول می رسند، مکان های بیشتری در نظر گرفته است که شما به راحتی نمی توانید به لینک اول تا سوم نتایج گوگل برسید، اما باز هم لینک هایی که به صورت ارگانیک به صفحه اول گوگل می رسند، ارزش بیشتری دارند.
لینک های پرداخت شده گوگل به آرامی سهم خود را در نتایج ابتدای گوگل افزایش دادند، اما باز هم با این وجود که تبلیغات پولی در نتایج بالاتری قرار می گیرند، نتایج ارگانیک همچنان مزیت های بیشتری دارند. زیرا قدرت پایدار تری دارند و کاربران به نتایج ارگانیک بیشتر از نتایج پولی اعتماد می کنند. امروزه همه افراد تبلیغات کلیکی را می شناسند و می دانند که چه لینک هایی با پرداخت پول به گوگل به نتایج اول رسیده اند.
تفاوت زیادی بین نتایجی که با سئو ارگانیک به صفحه اول رسیده اند و تبلیغات کلیکی وجود دارد. به دلایل زیادی افراد هنگام مواجه با تبلیغات کلیکی رفتار متفاوتی از خود نشان می دهند. کاربران می دانند که لینک های پولی به نوعی تبلیغات هستند. حتی گوگل هم با این که برای لینک های تبلیغاتی پول دریافت می کند، به نتایج ارگانیک اهمیت بیشتری می دهد. گوگل برای شناسایی تبلیغات و شناساندن آنها به کاربران از روش های مختلفی استفاده می کند. در گذشته لینک های تبلیغاتی به رنگ زرد نمایش داده می شدند. در حالی که اکنون لینک های تبلیغاتی به صورت گذشته نمایش داده نمی شوند، اما هنوز هم بسیاری از کاربران به راحتی آنها را شناسایی می کنند.
این کار باعث شده تا کاربران در مواجهه با این لینک ها رفتار متفاوتی داشته باشند. زیرا از نظر کاربران تبلیغات کلیکی مشکوک هستند و اعتبار کمتری دارند. اگر کاربری قصد خرید آنلاین داشته باشد و بتواند تبلیغات کلیکی را تشخیص دهد، احتمال این که روی آنها کلیک نکند، بالاتر می رود. این یکی از مزیت های سئو سایت ارگانیک است.
یکی دیگر از تفاوت های تبلیغات پرداخت شده و خدمات سئو سایت ارگانیک این است که با این که تبلیغات کلیکی کاملا مرتبط به موضوع جستجوی کاربر است، کاربران بیشتر به لینک های ترغیب می شوند که با سئو ارگانیک به رتبه های بالا رسیده اند و حتی شاید زیاد هم به موضوعی که آن ها جستجو می کنند، مرتبط نباشد. کاربران برای خرید به دنبال مکان امنی می گردند که توانسته باشد با تلاش خود به نتایج بالاتر برسد.
شما نیز می توانید به راحتی با هدر دادن کل بودجه بازاریابی خود و استفاده از تبلیغات کلیکی به رتبه های اول برسید. اما فقط تا زمانی که مبالغ بالایی به گوگل پرداخت کنید، جز لینک های اول خواهید بود. این کار برای کسب و کار های اینترنتی بسیار نا امید کننده است. زیرا شما هرگز به اندازه ای که برای تبلیغات هزینه کرده اید، درآمد کسب نخواهید کرد.
قبل از این که هر اقدامی در جهت بهینه سازی سایت خود انجام دهید، باید سایت خود را از نظر سئو آنالیز کنید. هیچ دو وب سایتی وجود ندارند که مشکلات مشابه هم داشته باشند. بنابراین با توجه به این که سایت شما ممکن است مشکلات متفاوتی داشته باشد، راه حل های متفاوتی نیز دارد. پس اولین هدف آژانس هایی که خدمات سئو سایت ارائه می دهند، باید شناسایی موضوعات و مشکلات احتمالی سایت شما باشد.
برخی از سایت ها محتوای عالی دارند اما هیچ بک لینکی برای سایتشان وجود ندارد. برخی دیگر از سایت ها کلمات متناقض و نامربوط را هدف قرار داده اند. برخی دیگر از سایت ها مشکلات فنی در ساختار و برنامه نویسی سایت دارند.
همه این مشکلات سئو را می توان با بررسی و آنالیز اولیه سایت مشخص کرد. پس از این که مشکلات سایت مشخص شد، به یک استراتژی برای بهبود سایت نیاز است. استراتژی های سئو شامل سئو داخلی و خارجی است. سئو داخلی مواردی را شامل می شود که مستقیما روی سایت اجرا می شوند مانند مشکلات فنی و استراتژی تولید محتوا .
اما سئو خارجی، مواردی را شامل وی شود که در خارج از سایت شما برای قدرت بخشیدن به سایت و بالا بردن اعتبار دامنه انجام می گیرد. مانند تولید محتوا در سایت های دیگر و لینک دادن آن ها به سایت هدف، که یک استراتژی بازاریابی محتوایی است که به گوگل نشان می دهد که سایت هدف یک سایت فعال و معتبر است و همچنین کاربران را به سایت شما هدایت می کند. این کار یکی از روش های ساخت بک لینک است.
بهبود محتوا، از جمله ساختار یا بدنه محتوا، برچسب گذاری، متن اصلی و عناوین: صفحات مختلف یک وب سایت با محتوا پر می شوند. یک تیم که خدمات سئو سایت ارائه می دهد، با بهبود محتوایی که از قبل در سایت وجود دارد، اطمینان حاصل می کند که یک محتوا برای یک کلمه کلیدی خاص به خوبی سئو شده است. برای تولید محتوای جدید نیز این تیم به تجزیه و تحلیل رقبا می پردازد تا بهترین کلمات کلیدی هدف را کشف کند و با ایجاد محتوای خوب و سئو شده، صفحه را در رتبه بندی بالاتری قرار دهد. البته این نکته را نیز مد نظر داشته باشید که به هیچ عنوان نباید محتوای تکراری در سایت خود قرار دهید. این کار از اعتبار دامنه شما کم می کند.
URL ها و ساختار کلی سایت باید طوری طراحی شود که کاربران و ربات های خرنده گوگل به آسانی بتوانند در صفحات حرکت کنند. کارشناسان خدمات سئو سایت مرکز سئو می توانند موانعی که مانع از حرکت در سایت می شود را شناسایی کنند و در صورت نیاز این موانع را برطرف و یا حذف کنند تا پیمایش سایت راحت تر و سریع تر شود.
بهبود لینک های داخلی : لینک های داخلی سایت یک شاخص مهم برای کیفیت سایت در الگوریتم های رتبه بندی سایت محسوب می شوند. بنابراین باید لینک ها را به بهترین شکل ساخت تا الگوریتم گوگل به سایت رتبه بالاتری بدهد.
بهینه سازی نرخ تبدیل : این کار بهترین کاری است که مشاورین خدمات سئو سایت می توانند روی سایت شما انجام دهند. عملکرد سایت شما باید بهبود یابد تا کاربرپسند تر باشد و باعث تجربه کاربری بهتری شود. چه زمانی نرخ تبدیل کاربر به مشتری بالا می رود؟ زمانی که بازدید کننده بلافاصله عبارت مناسب و یا دکمه مورد نظر را ببیند. برای افزایش نرخ تبدیل باید اطمینان حاصل کنید که کاربر بلافاصله راه حل مشکل خود را در صفحه بیابد. کاربر را راهنمایی کنید و هیچ سوالی را بدون جواب نگذارید.
تحقیقات کلمات کلیدی که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد: حجم جستجوی یک کلمه کلیدی مهمترین چیز نیست. وظیفه مشاورین و متخصصین خدمات سئو سایت این است که بهترین کلمات کلیدی هدف را شناسایی کنند. این کلمات کلیدی باید هم بازدیدکنندگان را به سایت هدایت کند و هم با توجه به درک دقیقا هدف مخاطب از جستجوی کلمه کلیدی، نرخ تبدیل سایت را نیز بالا ببرد.
ساخت بک لینک : همان طور که قبلا گفتم ساخت بک لینک به گوگل نشان می دهد که سایت هدف یک سایت معتبر است. در حقیقت هر بک لینک به نشانه یک رای مثبت به سایت هدف است. برای ساخت بک لینک روش های مختلفی وجود دارد. برخی از این روش ها شامل : ساخت پست مهمان برای سایت های دیگر و درج لینک در سایت ها است که به بالا رفتن قدرت سایت و در نتیجه رتبه سایت کمک می کند.
تعامل لینک : تعداد بک لینک های ایجاد شده برای یک سایت اهمیت زیادی دارد، اما کیفیت و ارتباط آن ها نیز به همان اندازه مهم است. برای مثال برای ساخت بک لینک نمی توان در هر سایتی هر محتوایی را منتشر کرد. باید با موضوع سایت هدف مرتبط باشد و همچنین محتوای مرتبطی تولید شود. برای شناسایی این سایت ها شما نیاز به کمک یک متخصص خدمات سئو سایت دارید که اهمیت این روند را درک کند.
شبکه های اجتماعی : سیگنال های شبکه های اجتماعی برای مثال تعداد لایک های هر پست، توسط الگوریتم های گوگل درک و ردیابی می شوند. می توان از طریق شبکه های اجتماعی نیز لینک گرفت. برای این کار باید از متخصص آن کمک بگیرید.
بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از کانال ها و استراتژی ها را که برای یک کسب و کار اینترنتی نیاز است را شامل می شود که همه فعالیت ها از جمله خدمات سئو سایت را نیز در خود جای داده است. برای فروش محصولات و خدمات در اینترنت به یک برنامه جامع بازاریابی دیجیتال نیاز دارید. شما باید کلیه کانال هایی را که کاربران برای تعامل با یک کسب و کار استفاده می کنند، در نظر بگیرید.
برای این کار باید بودجه ای در نظر بگیرید و یک برنامه بازاریابی کامل داشته باشید. اما برای این که به موفقیت واقعی برسید باید در هر زمینه ای از متخصص مربوطه استفاده کنید. رتبه بندی گوگل بسیار پیچیده و هر روز در حال تغییر است. دانستن چند نکته در مورد سئو کافی نیست. مشاورین خدمات سئو سایت مرکز سئو سعی می کنند تمام الگوریتم های مورد استفاده موتور های جستجو را شناسایی کنند و از استراتژی های سئو و تکنیک های سئو استفاده کنند تا سایت شما در نتایج گوگل رتبه بالاتری به دست آورد.