طراحی وب سایت دندانپزشکی!
با توجه به رشد اینترنت و فن آوری این حوزه، در یک دهه اخیر بسیاری از نیازها از طریق فضای وب برآورده می شود. این موضوع باعث شده است که حوزه پزشکی نیز خود را با چنین مسئله ای تطبیق ...
طبق آمار بدست آمده ترجیح اول بیماران برای یافتن پزشک مورد نظرشان جستجو در گوگل می باشد و نزدیک ۹۰ درصد افراد پیش از تعیین وقت با پزشک، در گوگل جستجو می کنند.
ما راهکارهایی به شما ارائه می دهیم که از طریق آن بتوانید سایت پزشکی خود را به کمک سئو پزشکی در اولین نتایج جستجوی گوگل قرار دهید.
بایید پذیرفت معرفی پزشک در جستجوی گوگل و همچنین شبکه های اجتماعی یک امر ضروری است. اما در صفحه اول گوگل بودن از درجه اهمیت ویژه ای برخوردار است این یعنی جایگاه ویژه سئوی سایت پزشکی در بازاریابی پزشکی.
از جمله اقداماتی که برای جذب مخاطب و دیده شدن سایت پس از طراحی سایت می بایست انجام شود، سئو است. به صورت کلی بهینه سازی سایت پزشکی به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که طی آن از لحاظ فنی یک وب سایت برای راه اندازی در بستر اینترنت امتیازات لازم را می یابد. نتیجه بهینه سازی و سئو سایت کلینیک، قرار گرفتن سایت در صفحات اول نتایج موتور های جستجوگر می باشد.
باید در نظر داشت که بهینه سازی سایت پزشکی به زمان نیاز دارد. عموما سایت های پزشکی برای تبلیغات پزشکی از سایت هایی استفاده می نمایند که دارای سئو و رتبه خوبی هستند زیرا این وب سایت ها با شانس بیشتر به مشتری نشان داده می شوند و طبیعتا کاربران بیشتری نیز جذب می نمایند.
Seo یا Search Engine Optimization منجر می شود تا وب سایت شما رتبه خوبی از دید موتورهای جستجوگر دریافت کند و همین امر هم باعث می شود تا موتورهای جستجوگر، سایت شما را قابل اطمینان دانسته و آن را به کاربران خود معرفی نمایند. امروزه پس از طراحی سایت، نوبت به فاز بهینه سازی می رسد. در این فاز تلاش می شود تا وب سایت ها در صفحه اول گوگل قرار گیرند. این کار با توجه به نوع قالب و طراحی سایت دارای هزینه های مختلفی است.
با یک استراتژی سئوی مناسب می توان هم در هزینه و هم در زمان فتح صفحه اول گوگل صرفه جویی نمود. اما مهم ترین اقدام، استفاده درست و به جا از سئوی on-page و سئوی off-page در یک وبسایت پزشکی است. اینکه به طور مثال برای سئوی off-page در چه زمانی و با چه محتوایی و در چه سایت هایی رپورتاژ پزشکی و چه بک لینک هایی داشته باشیم یا برای سئوی on-page در بخش تولید محتوا چه استراتژی محتوایی در پیش گرفته شود، از نکات مهم و قابل توجه سئوی سایت پزشکی محسوب می گردد.
قرار گرفتن نام پزشک در صفحه اول گوگل باعث می شود تا شما در عرصه بازاریابی نیز موفق تر عمل نموده و از رقیبان خود یک گام جلوتر باشید زیرا امروزه جستجوهای اینترنتی حجم بسیار بالایی را به خود اختصاص داده و اغلب کاربران برای یافتن کلینیک و پزشکان خوب از نتایج ارائه شده در موتور های جستجو استفاده می نمایند.